Tukipalvelumme ovat yksilöllisiä, tarpeiden mukaisia palveluita omakustanteisesti Jyväskylän alueella.

Tarjoamamme tukipalvelut

Kodin siistiminen

Siivoamme kotisi toiveidesi mukaan. Palvelun käyttämisestä voi hakea kotitalousvähennyksen.

ikkunoiden pesu

Pesemme ikkunasi ammattitaidolla ja sinulle sopivaan aikaan.

Asiointi- ja ulkoiluapu

Käymme kanssasi kaupassa, ulkoilemassa tai vaikkapa konsertissa.

Kotihoidon tukipalvelut

Kotihoidon tukipalvelut ovat keskeinen osa monien asiakkaiden arkea ja hyvinvointia. Jokaisen yksilönä huomioiva asiakaslähtöinen lähestymistapa on erittäin tärkeää, jotta palvelut vastaavat asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin. Samalla taataan, että jokaista kohdellaan tasavertaisesti.

Yhteistyö asiakkaiden omaisten ja läheisten kanssa on olennainen osa palveluiden suunnittelua, koska se mahdollistaa asiakkaan tarpeiden kokonaisvaltaisen huomioimisen. Palvelusopimuksen tekeminen on hyvä käytäntö, sillä se varmistaa selkeyden ja läpinäkyvyyden siitä, että palveluiden odotukset ja toteutus kohtaavat.

Tukipalvelutyöntekijät ovat avainasemassa asiakkaiden hyvinvoinnin tukemisessa. Heidän tehtävänsä on tarjota tarvittavaa apua ja tukea asiakkaille päivittäisissä askareissa, oli kyse sitten kotona tapahtuvasta avusta tai kodin ulkopuolella tarjottavista palveluista. Tukipalvelutyöntekijöiden ammattitaito ja läsnäolo voivat merkittävästi edistää asiakkaiden itsenäisyyttä ja elämänlaatua.

Kaiken kaikkiaan kotihoidon tukipalveluiden asiakaslähtöinen suunnittelu ja toteutus ovat avainasemassa, jotta pystytään varmistamaan, että jokainen asiakas saa tarvitsemaansa apua ja tukea oikea-aikaisesti ja tarpeisiinsa sopivasti.

Yhteystiedot

Olemme täälla auttaaksemme sinua – jos tarvitset apua arkesi tueksi, niin olethan yhteydessä tukipalvelutyöntekijöihimme.